kenangan oh kenangan

teringat pulak waktu umur lebih kurang 6 tahun..dulu waktu tadika mak selalu amik lambat sebab mak habis kerja petang jadi aku akan tidur sampai petang sebab nak tunggu mak..suatu hari ini, mak aku tak sampai lagi..tiba-tiba aku nampak kereta mak aku di depan tadika aku jadi aku terus pintu kereta dan naik..tiba-tiba aku baru sedar yang itu bukan kereta mak aku..
pemandu dia lelaki..aku tak kenal siapa dia..tiba-tiba orang tu tanya kenapa dik?aku terus jawab ''mak suruh tumpang''..hurm bila fikir balik macam biadap masuk kereta orang terus mintak hantar ke rumah tapi nak buat macam mana sebab aku dah tersangat malu tapi tak nak turun..kebetulan pulak oran tu jiran aku..so dia hantar aku balik rumah..haha malu je..em kecik-kecik dah pandai menipu..hurm tu la sape suruh kereta dia sama dengan mak aku.. =>