asif ya sodiqi

hari ini temaktub dalam sejarah bulan disember aku memalukan diri sendiri..ya Allah..ya Rahman..ya Rahim..ya Zaljaliwal Ikram..ya Majid..ya Qayyum..ya Aziz..ya Jabbar..kenapalah aku ni..kenapa aku boleh tulis macam tu dekat dia sedangkan aku tak kenal dia..aku tak tahu hati budi dia..ya Allah aku tak boleh nak menipu diri sendiri..semamngnya aku malu pada dia dan juga diriMu ya Allah..aku terlalu malu sehingga rasa macam nak menagis je..aku malu nak berhubung dengan dia lagi..asif ya sodiqi..asif..asif..asif..mungkin maaf sahaja tak cukup andainya maruah dia dah tercalar..aku tak salahakan dia kalau dia marahkan aku sebab dia ade sebab dia tersendiri..dia ada pendirian dia sendiri..lepas ni aku tak akan ganggu dah hidup dia..cukuplah sekali ini memberi pengajaran pada aku..terima kasih kerana mencelikkan mata hatiku yang buta buat seketika..