sweet moment at midnight

mama kaki adik bleeding..em merepek saje kerja aku ni..bila dengar je midnight mesti orang ingat ade kaitan dengan cik tu (hantu)..aku nak share story sewaktu aku berada di dalam dorm..aku dengan senang hatinya bersembang-sembanglah dengan juniorku yang merupakan bed mateku wani nama dia..waktu tu jam pukul 12.00..kira memang at midnight la en..aku pun dengan senang hati switch offlah suis lampu dorm bahagian depan sebab katil aku dekat dengan pintu dan juga suis..baru je aku nak landing kat katil tiba-tiba aku dengar ada suara macam menjerit..rupa-rupanya junior-juniorku keluar dari balik loker mereka dengan muka tergelak-gelak campur takut datang dekat katil aku..dah lah loker dorang tu memang di bahangian yang agak terpecil..aku tanyalah kenapa..rupa-rupanya sebelum aku tutup lampu dorang terbau sesuatu jadi dorang tanyalah sesama dorang..lepas itu adela junior aku nie teha nama dia..dia cakap dengan qila dan yani..mak aku cakap kalau bau benda-benda pelik jangan tegur..tiba-tiba aku pulak pergi tutup lampu..itu yang dorang mencicit terus ke katil aku..aku gelakkan jela..tak disangka-sangka kaki si teha ni tekena bucu pintu loker dan menyebabkan kulit di bahagian jari manis kakinya tertanggal..dengan penuh rasa kasihan aku pun ambil lah first aid tetapi first aid tu payah la pulak nak bukak jadi qila tolong bukakan..malu lah jugak masa itu..aku pun teruslah cuci luka teha dengan iodine lepas tu balut dengan plaster..em teha..qila dan yani..i miss that moment